kurde, czytałam niedawno post jednej z redaktorek bloga stardoll-i-my i kurde, stwierdziłam, że laska
ma rację. może wy też czytaliście, to bardziej zrozumiecie o co mi chodzi. ;D no bo po co wyrzucać hajs na stardoll, doładowywać sobie superstar, stardollary, żeby kupić coś fajnego. PO CO CI TO, skoro możesz to tylko wsadzić do apartamentu lub założyć na lalkę. nie lepiej zaoszczędzić troszkę kasy i kupić sobie
PRAWDZIWĄ, fajna rzecz? ;] no właśnie. ze stardolla nie zrezygnuję, lecz ograniczę
do zera doładowania. może raz na dwa lata sobie doładuję, będe dbać o to konto, by potem mieć pamiątkę ;d lub je sprzedać.
no to by było tyle, chciałam się z wami tym podzielić, żeby was uświadomić, bo tak naprawdę stardoll to
strata czasu i kasy, obiektywnie patrząc ; )
kto jest ze mną? :D
6 komentarzy:
Jaałuu! Ocknęłaś się!
Trochę mało prawdopodobnie "brzmi" to od osoby, która ss miała już chyba parokrotnie, ale ok. Masz rację.
Ja na przykład nie doładowywałam ani razu. Nie widzę sensu. ; d
Czytałam to, i też się z tym zgadzam. Ale jakoś, nie wiem czemu nie mogę się oderwać od tej gry, bo tu stworzyłam sobie taki lepszy świat :)
mijaa4
no... -,-
bez sensu jest takie wywalanie kasy... ja bez tego nie mam kasy... XDD
Ja jestem za tb , ale musze stwierdzić , że tak jakby ' uzależniłam się ' od stardolla xD ale nie bd już wydawać kasy tak często na stardoll : )
Mi trochę ciężko jest z tego zrezygnować. xdd Teraz jest praktycznie wszystko dla SS, a bardzo dużo rzeczy mi się podoba, więc nie była bym wstanie tego kupić. xd ja mam zamiar kupywać jeszcze SS, ale w małych ilościach . xdd
masz rację , ale temu kto się już z tą stroną związał bardzo ciężko się rozstać , bo poświęcił na to wiele czasu no i pieniędzy xD
Prześlij komentarz